Wat maak je me nu, #Stedin?

Natuurlijk begrijp ik dat onderhoud aan netwerken nodig is, een noodzakelijk kwaad dat overlast kan veroorzaken. Maar dan zou ik zeggen, voorkom zoveel mogelijk overlast door in ieder geval met de bedrijven en instellingen in het betrokken gebied te zoeken naar de minst vervelende oplossing.

We hebben een loketfunctie naar onze klanten, net als nog vier andere instellingen op hetzelfde plein. Die loketfunctie is alleen in de ochtenduren beschikbaar en onze cliënten weten dat. Wij hebben bovendien een sociale maaltijd te verzorgen voor ongeveer 25 mensen en hebben daarvoor onze keuken nodig. Een keuken die dusdanig beveiligd is dat er zonder werkende afzuiging geen gas aankan. Dus we hebben elektriciteit nodig!

Onze Stichting is gehuisvest op nummer 45 en via een brief van Stedin, gericht aan nummer 32, doorgehaald en met de pen veranderd in 45 ontvingen we de mededeling dat volgende week vrijdag de stroom de hele ochtend afgesloten is. Duizendmaal excuses, zegt Stedin, maar we kunnen het niet meer veranderen. Wat hebben we dan aan duizendmaal excuses, denk toch eerst na, ga in overleg met betrokkenen! Hoe doen jullie dat trouwens in de Schoonhovense binnenstad met al haar winkels? Of op Hoog Catharijne?  Ook zo?

Wel, Stedin, wij zullen wel weer zelf voor een oplossing zorgen. In ieder geval bedankt :-(.

Wie we zijn? Stichting SWOS te Schoonhoven.

0 Comments

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.