Enquêtes

Niet dat ik ervoor thuis blijf maar ben ik er en heb ik niets dringends te doen dan kijk ik even naar het staartje van de touretappe, een kwartier, een half uur, afhankelijk van het koersverloop. De telefoon!

‘U heeft recent contact gehad met een van mijn collega’s. Mag ik een paar vragen stellen?’

‘Nou nee, ik zit net te genieten!’ Gebeld worden komt altijd op een ongunstig moment. Het onderbreekt waar je mee bezig bent. Of dat nu het oplossen van een ingewikkeld probleem is of het even rust nemen, even niets doen. Het stoort. Niet opnemen is een optie maar meestal ook het verplaatsen naar een volgend onverwacht moment.

Het is me anders wat, al die kwaliteitszorg. Prima om af en toe te controleren of het goed gaat maar ik krijg meer en meer de indruk dat ieder klantencontact leidt tot een enquête. Ze kunnen me wat, ik word liever niet gestoord!

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.